Laser Harmony Pro Clearlift

Wysokoenergetyczny laser medyczny jest cenionym na całym świecie urządzeniem zarówno przez lekarzy jak i pacjentów. Doskonale sprawdza się w walce z oznakami starzenia: zmarszczki, wiotkość skóry. Dzięki przekazywanej w głąb skóry wysokiej energii w postaci frakcyjnej wiązki o ultrakrótkich impulsach Q-switch laser skutecznie przebudowuje skórę i regeneruje kolagen.

DLA KOGO

• Clear Lift jest rekomendowany w celu:
  • Usunięcia przebarwień
  • Korekcji zmarszczek
  • Modelowania owalu twarzy
  • Leczenia objawów fotostarzenia
  • Korekcji blizn i rozstępów
  • Usuwania tatuaży

ZABIEG

Nie wymaga od pacjenta żadnego przygotowania. Zabieg trwa od kilkunastu minut do 30 minut i zależy od powierzchni opracowywanej skóry.

ALMA HARMONY XL CLEARLIFT wykorzystuje dwie długości fali emitowane w postaci frakcyjnej wiązki w technologii Q-switch. W związku z nieablacyjnych charakterem energii, w czasie zabiegu nie dochodzi do uszkodzenia naskórka. Wiązka laser przenika przez powierzchnię skóry bez jej uszkodzenia, ponieważ działa na głębokości 3 mm czyli tam gdzie powstają młode komórki skóry. Pobudzenie skóry na tej głębokości skutkuje szybką przebudową skóry polegającą na produkcji kolagenu i elastyny.

Po zabiegu pacjentki zgłaszają delikatne pieczenie jak po opalaniu na słońcu, widoczny jest też niewielki rumień. Objawy ustępują samoistnie po dobie.

BOLESNOŚĆ

Charakter lasera sprawia, że zabiegi są całkowicie bezbolesne. Pacjentki w czasie zabiegu zgłaszają uczucie delikatnego ciepła.

EFEKT

Bezpośrednio po zabiegu skóra jest delikatnie napięta, ale właściwe efekty są widoczne po około 3 miesiącach po zabiegu. W związku z tym, że laser działa w głębokich warstwach skóry jej reakcja na efekt termiczny wymaga czasu potrzebnego do rozpoczęcia neokolagenezy czyli produkcji młodych włókien kolagenu.

PRZED ZABIEGIEM

Nie należy:

• opalać się przez 3 tygodnie
  • spożywać alkoholu w dniu zabiegu
  • stosować kosmetyków z retinolem na okolice zabiegowe

PO ZABIEGU

• Intensywna pielęgnacja łagodnymi dermokosmetykami nawilżającymi
  • Stosowanie ochrony przeciwsłonecznej

PRZECIWWSKAZANIA DO ZABIEGU

• Ciąża, karmienie piersią
  • Bielactwo, łuszczyca
  • Zaburzenia krzepnięcia krwi
  • Skłonność do powstawania bliznowców
  • Fotodermatozy (choroby zaostrzające się pod wpływem światła)
  • Nowotwory złośliwe
  • Aktywne infekcje skórne w miejscu zabiegu (grzybicze, wirusowe, bakteryjne),
  • Świeża opalenizna, balsamy brązujące, samoopalacz.