Kształtujemy miękkie umiejętności, żeby naszym pacjentom było z nami lepiej!
W pracy jesteśmy dla naszych pacjentów. Czujemy się odpowiedzialni za budowanie relacji z nimi i za zaufanie, jakim nas na co dzień obdarzają. Praca z drugim człowiekiem wymaga jednak ciągłego doskonalenia, w tym: uważności, słuchania i zrozumienia. Jesienią br. mieliśmy fantastyczną okazję do wzbogacenia naszej wiedzy w tym obszarze. Dzięki profesjonalnemu szkoleniu, teraz potrafimy jeszcze lepiej wsłuchać się w potrzeby i oczekiwania naszych pacjentów.
Wiedzę przekazała nam Monika Mularska – Kucharek z firmy szkoleniowej ‘Art of training’. Pani Monika jest zawodowym coachem i psychoterapeutką. Zanim podjęła się pracy z nami, miała okazję obserwować nas w działaniu. Materiał, jaki zgromadziła posłużył jej do opracowania programu szkolenia ‘szytego na miarę’ i podniesienia naszych kompetencji miękkich – w teorii i praktyce.
Skorzystaliśmy z profesjonalnej pomocy ‘Art of training’, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wiedza i kompetencje zawodowe to nie wszystko, kluczem do dobrych relacji z naszymi pacjentami jest zrozumienie ich potrzeb. Dlatego podczas szkolenia uważnie słuchaliśmy, dzieliliśmy się doświadczeniami i dużo ćwiczyliśmy. To z pewnością nie ostatnie tego typu szkolenie w naszej klinice. Dbamy o to, by cały personel: od rejestracji po lekarzy, konsekwentnie pogłębiał swoją wiedzę również w obszarze umiejętności interpersonalnych.